Hoe werkt afspraak maken

Via de site kun je direct een afspraak maken. In het keuzemenu onder “Afspraak maken” tref je de verschillende keuzes aan. Als je een afspraak gemaakt hebt, krijg je hiervan een bevestiging in je mailbox. Bewaar deze bevestiging goed, alleen via deze mail, kun je zelf je afspraak verplaatsen. Geen bevestiging ontvangen? Neem dan direct contact op met info@sandrabeautysalon.nl. Een paar dagen voor je afspraak ontvang je ook nog een herinnering per mail.

Annuleren afspraak

Je kunt je afspraak tot 48-uur voor de afspraak nog verplaatsen. In de bevestigingsmail zit een optie, waarbij je dit direct zelf kunt regelen. Wanneer je je gemaakte afspraak niet na kunt komen of binnen 48-uur voor de afspraak deze wil annuleren, zul je dit via telefoon of e-mail aan moeten geven. Afhankelijk van de situatie behoud ik mij het recht 25,- euro aan onkosten in rekening te brengen.

Stappen om afspraak te maken

Stap 1: maak een keuze uit beauty of voeding Stap 2: maak een keuze uit de behandelingen. Bij twijfel boek de comfort, deze is qua tijdsplanning prima om alle behandelingen te kunnen kiezen. Stap 3: kies een datum en de beschikbare tijdstippen komen in beeld Stap 4: klik op het tijdstip van je keuze Stap 5: Inloggegevens; heb je als je eigen inloggegevens, dan kun je het invullen. Controleer je gegeven en bevestig de afspraak. Nog geen inloggegevens, kies “Nieuwe gebruiker”, vul je gegevens in en bevestig de afspraak. Stap 6: je ontvangt een bevestiging van je gemaakte afspraak in je mailbox

Veel gestelde vragen?

Ik plan altijd een afspraak direct na mijn huidige afspraak, kan dat nog steeds? Natuurlijk, we kunnen na je afspraak direct een nieuwe afspraak inplannen, ook ontvang je hiervan een bevestiging. Ik ben mijn “Gebruikersnaam” kwijt? Als je mij dit via de mail aangeeft, ontvang je zsm opnieuw je gebruikersnaam. Ik ben mijn “Wachtwoord” kwijt? Klik op de optie “wachtwoord vergeten”, na het invullen van je e-mailadres ontvang je je wachtwoord in je mailbox.